LS Risk


Zadnje posodobitve:

Objava mobilne igre Hill Wars! (06.02.2013)

Javna objava dokumentacije. (06.02.2013)

Javna objava predstavitve. (06.02.2013)

Predstavitveni video. (05.02.2013)

Posodobljena spletna stran. (04.02.2013)

Dokončana mobilna igra. (03.02.2013)

Shranjevanje igre. (25.01.2013)

Več posodobitev.

Projekt - Mobilne igre

Projekt nadzoruje, vodi in koordinira Laboratorij za računalniške arhitekture in jezike (LABRAJ), glavni koordinator projekta je profesor dr. Aleš Zamuda.

Projekt je v študijskem letu 2011/2012 dobil novosti in sicer ne poteka več na temo omrežne igre, temveč se je moderniziral na novejšo tematiko in sicer mobilne telefone. Projekt poteka eno celo študijsko leto, vendar se začne v 2. semestru 2. letnika in se konča v 1. semestru 3. letnika.

Pregled dogajanja s skupino

Ta projekt je skupinsko delo, zato so se začela graditi nova prijateljstva, zbliževanje z nekom novim, ki ima podobne cilje kot ti sam. Tako, sva se našla Dominik in Tomaž in začela iskati še nove člane. Na začetku, sva imela kar nekaj problemov, saj nama je kdo, s katerim smo se dogovorili na zadnje odskočil in na koncu sva se odločila, da samiva speljeva projekt. Izbrala sva si različico igre, ki bo precej podobna igri Risk, vendar z določenimi spremembami. Vse se je super končalo in projekt je v študijskem letu 2011/2012 bil uspešen in tudi dokončan.

Začelo se je študijsko leto 2012/2013 ter nadaljevanje projektnega dela, na začetku sva nekako vztrajala pri tem, da bova vseeno sama nadaljevala najino delo. Vse je bilo super, dolgo sva vstrajala, vendar je bil vedno večji zalogaj. Tako sva se odločila, da vseeno poskusiva poiskati še nekoga, ki bi imel podobne interese kot sva jih imela midva in tako sta se nama pridružila še dva nova člana Matej in Matija. Skupaj smo garali, skupaj smo preživeli veliko trenutkov in na koncu smo lahko iskreno zelo zadovoljni, saj nam je uspelo nekaj izvrstnega. Vse je naše delo, vse je naša koda, tako da smo res ponosni na to, kar nam je uspelo. Verjetno bi bilo še lepše, če bi izboljšali še vizualni pogled igre in uporabniku omogočili še prijaznejši vmesnik, vendar zaenkrat si puščamo odprto, saj to še lahko izboljšamo pozneje.

Zadovoljstvo in rezultat

Na začetku smo bili malo bolj skeptčni in črnogledi, vendar se je čez čas videlo, da nam bo uspelo nekaj enkratnega. Zdaleč še, da bi zadeva bila končana in prijazna za uporabnika, vendar pa glede na vse skupaj smo lahko zadovoljni z rezultati. Ogromno je stvari, ki jih bo potrebno še izboljšati in potrudili se bomo, da bo res delovalo, kot se spodobi.

Z igro smo zaenkrat končali in tako zadovoljili potrebe, ki so bile vključene za študijski namen. Seveda si želimo tudi izboljšati nekaj drugih stvari, kot je na primer izgled same igre, da bo izgledalo vse bolj profesionalno, vendar si puščamo maneverski prostor, da se bomo presenetili in tako presenetili tudi ostale.